2007. május 6., vasárnap

Meccs

A tegnap ismet „ravettem” magam es nekivagtam 3admagammal a 7utca iranyaba, a dombra, a vasutas garda stadionjara, CFR-rrapid meccset nezni. Jegy megvolt, sikerult begyurodni s nagy nehezen a 2 sorban helyet foglaltunk. Nem akarok hosszu litaniat, bejegyzest irni most, ezert roviden, pontokban osszefoglalom, hogy mi tetszett es mi nem:

Tetszett:

- elsosorban a foci. A ket csapat jateka fantasztikus elmenyt nyujtott, nyilt es jo jatekkal rukkoltak elo, ezert sok golos es fordulatos merkozesnek lehettem tanuja

- Tony. Tony a CFR jobb hatvedje, tobbet szaladott a palyan, mint barmelyik jatekos, apait-anyait beleadott, mellette nem ment el senki, harcolt, csontjat nem sajnalta. Igy kell lennie egy jatekosnak. Kicsit emlekeztetett kedvenc jatekosomra, GattusoraJ

- Hogy a lelatok olyan kozel vannak a palyahoz.

- A rapid szurkolotabora. Es ez nemcsak nekem, a mellettem levo nezok kozul is sokan megdicsertek a fiukat. Ritkan latni itt olyan szurkolotabort, aki vegig gyonyoru showt csinaljon, kompakt modon, szervezetten vegigszurkolja a merkozest. Le a kalappal elottuk. Komolyan.

- Ez a ket link:

- http://www.youtube.com/watch?v=TvVjJcLw2bQ&mode=related&search=

- http://www.youtube.com/watch?v=KVr8jG8KS80&mode=user&search=

- Hogy nyert a csapatJ

Nem tetszett:

- hogy nem lehetett egy kibaszott parkolohelyet kapni, hazafele meg egy felora amig valahogy valamilyen foutra kiertem

- hogy nem allitottak ki azt a tzigany rrapidos jatekost, aki az orrom elott a nyakanal fogva tepte le Tonyt.

- A CFR szurkolotabora. Pontosabban: nagyon gyenge szurkolotabora van, csak akkor hallatszott igazan valami, amikor golt szerzett a csapat...nincs megszervezve, kevesen vannak, gyerekcipoben jarnak

- Hogy szidtak az „U”-t (igaz, csak egyszer-ketszer hallottam, de akkor is idegesitett)

Osszefoglalva: nem bantam meg, hogy kinnt voltam.

1 megjegyzés:

Lorinczi Zoltan írta...

Annak a csavonak a hangja nagyon ijeszto.
En felek attol az alaktol..., pedig meg nem is lattam.