2007. április 10., kedd

Husvet harmadnapja...

Eltelt aprilis eleje, elteltek a nehez napok, eltelt lassan a Husvet, kovetkeznek az ujabb nehez napokJ Ma kellemes meglepetesben reszesultem mikor bementem dolgozni. Tudtam, h lájtosabb nap lesz, kevesen leszunk, a fonok se mondta biztosra, hogy melo lesz stb. Erre fel, ket kollegam, a titkarno es en voltunk csak bennt. Nafene! A kotelezo „santier” korut utan, a sarokba dobtam kesztyumet s hazajottem. Piheni. Peldamat nemsokara a kollegaim is kovettek. Meg egy szabadnap, yupi!!!:)

Valtozasok nincsenek, roviden, diohejban: a regi daru helyet most bombazzuk, termeszetesen, hatalmas oromunkre, talajvizre bukkantunk (ismet!!!). Ez ujabb pompaval, ujabb bajlodassal jar. Nem gond, megoldottuk. Alakul a jovendobeli garazs sóder-ágya (..), a vasszerelesnek nekifogtunk, szepen dolgoznak a fiuk, kar hogy lassan, de ez valoszinuleg a husvet elotti punnyadasnak koszonheto, holnaptol megujult erovel, frissen, tisztan, munkaba allnak es akkor aztan lassatok ti haladast!!!:)) Eddig meg vagyok elegedve veluk. Ugyesek. Tiszta veletlenul akadtam rajuk, a fonokuk, akivel nyanyaorszagban, egy lakoparknal dolgoztam, Kolozsvaron jart, csamborgott a varosban es epitoteleprol epitotelepre jart, munkat keresett az embereinek. Igy talalkoztunk, telefonszamot csereltunk es egy honap se telt el, a szerzodes alairva, eloleg a zsebukben es mar nyomatjak. Kicsi a vilag:)

Nincsenek megjegyzések: