2007. január 18., csütörtök

es megkezdodott...

Az elso reakcio, amit kivaltottam a kozeli ismerosokbol, amikor elarultam nekik, h "belogot" inditok az volt, hogy: mieeeert???? :-O....nem magyaraztam meg. Most se fogom. Csak. Mert szinte mindenki bloggol, mert divatos, mert divatmajmolo vagyok....es...miert ne?....majd elvalik...egyelore ennyit. Meloban vagyok es kene egy kicsit dolgozni is:P..eleg volt a poolalogatasbol. Hagyom is a kedves belogolvasokat es megyek ki a santierre. Le kell basszak valami munkasokat. Miert? Csak ugy. Mert jolesik...

3 megjegyzés:

jdaniels írta...

varom a fejlemenyeket..:) szerintem kuuul lesz, szoval remelem fog tetszeni neked is a blog-olas..:)

Eugen írta...

Nocsak!
Hát hajrá!
Azt szperálom, hogy jó kólozsváriasan nyomd itten belé a szpícset a gadzsikák és a szúper kólozsvári csávókák fejébe!
Üdv
Döme

Lutzi írta...

Dome, te meg elsz??? Aszittem mar, hogy ugy elnyanyaorszagiasodtal pestiaban, hogy teljesen elfelejtetted az "osi" nyelvet;). Igerem, eloszeretettel olvasgatom majd a tovabbi hozzaszolasaidat.